Monday, November 2, 2009

zalba za mladost

Da znaes, mori mome...da znaes

kolka e zalba za mladost...

Proletta nosi ovenati lisja

vo nozdrite go cuvam mirisot sto opiva

pomesani polen i samrak i svezo isprskan dvor

who cares???

pa mora li da ima cvekje za da ima miris???

Na porti bi me mome cekala...

od konja bi me mome simnala...

Zemi me za raka...

lesna sum kako perduv, topla i meka

krugcinja se pravat na mirnata voda od moite prsti

no, cekaj...ej! Zar ne treba da e bistra???

Na cardak bi me mome primila

staro mi lice ljubila

A horizontot uste go cuva tvojot odraz

ubav i stroen, Spartanski voin

pogledot vperen vo vrvot na topolite

zaminuvas bez da cekoris

bez zelba za nazad

kako krivec bez vina

zosto go pravis toa sto moras

bez da go sakas i bez da si svesen

No comments:

Post a Comment